SZOLGÁLTATÁSAINK

Drón videó – hagyományos és FPV versenydrón


HAGYOMÁNYOS DRÓN VIDEÓ

Mire jó egy drón videó: drón videós szolgáltatásunkkal egy új szintre emeljük reklám videóját, új nézőpontokat, perspektívákat adunk a kívánt reklám videóhoz, ezzel színesebbé, kiemelkedőbbé téve a videót. A drónok számtalan esetben használhatóak reklámvideó gyártásban, például az alábbiak:

  • Épületek külső bemutatása
  • Szabadtéri helyszínek bemutatása
  • Kültéri programok
  • Sportok
  • Mozgások lekövetése (autó, hajó, stb.)
  • Környezet bemutatása

DRÓN VIDEÓ – Hotel Priscapac

Mikor használhatunk drón felvételeket: Mindig. Drón felvételek szinte bármilyen videóban alkalmazhatóak, klasszikusan videó kezdő és lezáró részeknél szoktuk alkalmazni, azonban a legtöbb esetben a videó közben is feltűnnek drón felvételek. Ilyenek lehetnek például sportokról, mozgó tárgyakról, helyszínekről, épületekről készült videók.

A fenti felvétel típusok önálló videóként is megállják a helyüket, de akár egy hagyományos videó részeként is használhatóak a leghatásosabb reklámvideó elérése céljából.

Manapság egy drón már elengedhetetlen kellék egy sikeres reklámvideó elkészítéséhez. Azonban mi még ennél is többet kínálunk, innovatív, FPV verseny drónos szolgáltatásunkkal.

FPV DRÓN VIDEÓ

MIre jó egy FPV versenydrón: az FPV drón leginnovatívabb videós eszköz, mellyel a hagyományos drónoknál is több dinamikát viszünk a videóba, ezzel is kiemelkedőbbé téve az Ön által megálmodott reklámvideót. Az FPV, verseny drónok a videózás majd minden területén alkalmazhatóak:

  • Beltéri helyszínek bemutatása: sportpálya, hotel, stb.
  • Kültéri helyszínek bemutatása: házak, rendezvények, telephelyek, stb.
  • Követés (autó, motor, bicikli, stb.)
  • Más eszözökkel elérhetetlen felvételek
    • Fly through: átrepülés szűk helyeken (ajtó, autóablak, bicikliváz)
    • Tárgyakhoz rendkívül közeli repülés
    • Földközeli videók
    • Dive: repülés függőlegesen lefelé
    • Vágás nélkül: one take (egy parkon, épületen keresztül)

DRÓN VIDEÓ – Hotel Priscapac

Ha egy sikeres, sokszínű, kiemelkedő drón videót szeretne kérjen ajánlatot drón videóra még ma!

Esemény videó


Vannak olyan események, programok egy ember, iskola, cég vagy szervezet életében amiről érdemes videót készíteni. Mi ezt a műfajt nevezzük esemény videónak. Bár az esemény videó fő célja az adott esemény bemutatása, megörökítése, másodlagos célja egy szolgáltatás eladása is lehet.

Az alábbiakban felsorolunk pár példát egy esemény videó lehetséges témáira. Ide azokat válogattuk össze, melyekben a Trimage csapata a legtöbb tapasztalattal rendelkezik:

  • Szalagavató bál
    • Táncok
    • Show elemek
    • Highlights: a legjobb pillanatok
  • Koncertek
  • Családi napok
  • Sport versenyek
  • Céges rendezvények
  • Előadások

SZALAGAVATÓ VIDEÓK – Piarista Gimnázium

Ezek közül szalagavató videók tervezésében, forgatásában, vágásában kiemelkedő tapasztalattal és tudással rendelkezünk. Minden videó gyártásánál így az esemény videóknál is rendkívül fontos az alapos előkészület, a tervezési fázis. Ezért egy szalagavató videó tervezése közben megfigyelőként részt veszünk a szalagavató programjának, helyszínének összeállításánál, hogy a helyszínen már csak a forgatással kelljen foglalkoznunk és a lehető legjobb pillanatokat örökíthessük meg.

Minden esemény videót, így a szalagavató videókat is több, álló és mozgó kamerával, 4K minőségben rögzítjük. Sőt igény esetén drón videóval is kiegészítjük.

Reméljük a következő videót már az Ön rendezvényéről forgathatjuk. Kérjen árajánlatot esemény videóra még ma!

Reklám videó


A reklám videó kategóriában három fő típust különböztethetünk meg a reklám videó célja alapján. Bár ezek a videó típusok papíron nagyon strictnek és egyértelműnek tűnnek, a valóságban keverednek.

RÖVID IMÁZS VIDEÓ

Mi a célja a rövid imázs videónak: érzelmi én megszólítása, érzelem közvetítés, figyelemfelketés.

Mitől lesz hatásos egy rövid imázs videó: ezekben a reklám videókban nagyon fontos az ütős, megfogó kezdés a néző megtartása végett. Erre a részre igyekszünk mindig az adott célközönség számára megfelelően valami látványos montázst, felvételt vágni. (pl: Priscapac Imázs legeleje). Ezután a nézőt a kívánt környezetbe helyezzük, hogy átélje ő is a rekámozott szolgáltatás légkörét, a termékhez kapcsolt érzéseket. (pl: Csepel Evezős Klub reklám videó). A videó végén pedig a néző megtartására koncentrálunk, egy konkrét cselekedetet kérünk vagy sugalmazunk felé. (pl: Priscapac Imázs legvége)

A képen túl: egy jó videó kép és hang egysége. A hang alatt zenéket és hang effekteket értünk. A zeneválasztás mindig az adott témának megfelelően történik, mi a reklám videó témájához és az átadni kívánt érzéshez “passzoló” zenékből összeállítunk egy listát és Ön kiválaszthatja közülük a legszimpatikusabbat. A zenék és a hangeffektek figyelemfelkeltés szempontjából nagyon fontosak. Milyen menő egy olyan videó, ahol hallatszik a hagyma sercegése a serpenyőn, a hajó siklása a vizen?

Kérjen árajánlatot reklám videóra még ma!

RÖVID IMÁZS VIDEÓ – Hotel Priscapac

RÖVID IMÁZS VIDEÓ – Csepel Evezős Klub

HOSSZABB BEMUTATÓ VIDEÓ

Mi a célja a bemutató videónak: a rövidebb imázs videóval “bevonzott” néző mélyebb tájékoztatása, a racionális én megszólítása, információ átadás.

Mitől lesz hatásos egy bemutató videó: egy ilyen bemutató reklám videó akkor a leghatásosabb, ha minden, a néző által relevánsnak ítélt információt tartalmaz. Ezeket az információkat videóinkban animált szövegekkel vagy kommentárral szoktuk átadni. Utóbbira kiváló példa a Hotel Priscapac bemutató videója, melyet alább vagy jobbra tekinthet meg. A bemutató reklám videók tempója lassabb, hosszabb vágásokkal dolgozunk.

A képen túl: a pörgős imázs videókkal szemben a bemutató reklám videóknál általában lassabb tempójú, kevésbé karakteres zenét használunk, különösen ha kommentárral dolgozunk. Azonban a zene konkrét jellemzőit itt is a videó témája határozza meg. A hangeffektek itt is elengedhetetlenek, hiszen egy magasabb szintre emelik a videót.

Kérjen árajánlatot reklám videóra még ma!

BEMUTATÓ VIDEÓ – Hotel Priscapac

KÖZÖSSÉGI MÉDIA KAMPÁNY

Mi a célja ezeknek a videóknak: sok rövid, látványos videóval, az érdeklődés fenntartás, a közösségi média kommunikáció sokszínűbbé tétele.

Mitől lesznek hatásosak ezek a videó: egy ilyen reklámvideó sorozat felépítése és hatásosságának kulcsa nagyban függ az adott oldal céljától. Mástól lesznek hatásosak például egy Magyar Közút instagram oldalára feltöltött rövid videók és mástól egy prémium csokik gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég instagram oldalára feltöltött rövid videók. Összességében elmondhatjuk, hogy az ilyen, heti kétheti rendszerességgel csöpögtetett videók akkor a leghatásosabbak, ha valami újat, látványosat mutatnak és elérik, hogy másnap is eszébe jusson a nézőnek, hogy milyen jó videót látott az Önök oldalán. A videó témája a termék, szolgáltatás egy-egy elemének ismertetésétől egészen behind the scenes vagy job shadow videókig bármi lehet.

Extra info: a kampány szó alatt egy videó sorozatot értünk, amit több, akár 10-20 rövid, 15-30 másodperces álló, vagy fekvő tájolású videó alkot. Ez azért hatékony, mert nem egyszer adunk egy impulzust a célközönségnek, hanem folyamatosan fent tudjuk tartani az érdeklődést.

Kérjen árajánlatot reklám videóra még ma!

Az Ön videója


Ha úgy érzi, hogy az Ön által megálmodott videó egyik fentebbi kategóriába sem sorolható be, akkor sincsen probléma. Hiszen az általunk említett videó kategóriák csak támpontok, nem kötelező érvényűek, illetve bármilyen videót is képzelt el a Trimage mindig kész az Ön szolgálatába állni.

Kérjen egy árajánlatot videó típustól függetlenül!

KARÁCSONYI VIDEÓ – Budaörsi Zenekar

A zenékről


A zenéket és a hang effekteket minden reklám, esemény és drón videónkhoz egy 35.000 zenét és 90.000 hang effektet kínáló könyvtárból válogatjuk össze. Ezek a videó átadása után a kívánt mértékben szerzői jogdíj mentesek lesznek, így adott esetben a reklámvideó YouTube-on bevételszerzésre is alkalmas lesz.

Oldal Tetejére